söndag 18 december 2016

Bokrecensioner på Sanningen

Svenska bokrecensioner på: Sanningen

Wenche Margrethe Molthon: Sanningen är en underbar bok som jag tog till mig direkt. sanningen gav mig nya insikter om det jag var ovetandes om och stärkte mig i min tro. en bok som gav mig ny kraft att se framåt.Sanningen är för mig att hitta information som jag har saknat och varit ovetandes om. jag har läst boken mer än en gång och kan rekommendera den varmt till andra att ta del av.
sanningen är en viktig bok med budskap till människorna.

Astrid-Ingalill Granbacka: Ja jag kan inte annat än hålla med, Sanningen är en fantastisk och lärorik bok på alla sätt och vis. Den är just nu utlånad till en kär vän, men längtar efter att få läsa den än en gång, och det kommer nog att bli fler än två gånger jag kommer att läsa den. Sanningen har så mycket att ge och att hjälpa oss människor här på Moder Jord, mycket att ta in, svar som jag länge velat ha svar på har jag fått. Börjar man att läsa den är den svår att lägga undan för allt är så otroligt intressant och spännande. Den ger oss viktiga och sanna budskap som just nu sker i världen och kommer att ske! Tack Lizzie och DGV för en sann och fantastisk bok!

Lillemor Ström:
Sanningen går rakt in i hjärtat. Det är en bok som inte väjer för att säga hur det står till med världen och vad vi har att vänta oss. Den har dessutom hjälpt mig att se på saker som händer mig på ett annorlunda sätt... Jag förstår och kan hantera händelser lugnare för jag vet att det är en mening med allt. LÄS boken... Den kommer att följa dig för resten av ditt liv... Och det är sanning.

Anna-Lena Svensson:
Har läst många Andliga Böcker men tyvärr har dem mest beskrivit den enskildes upplevelser ock känslouppfattningar, men med Boken Sanningen fick jag äntligen svar på olika funderingar som tex Finns det olika platser själen/ Anden hamnar på när man dör?.... Finns Reinkarnation?.... Jag har fått svar på det viktiga i livet ock mer Därtill. Boken ger hopp om framtiden ock låter en släppa mycket av oron man haft inombords, när jag känner mej nere kan jag läsa några sidor ock bli positivare i sinnet igen.

Dennis Kihlberg:
Den här boken har hjälpt mig att inse ett och annat om våran värld, den har gett mig framtidstro om en bättre värld där människan har hittat sitt naturliga hem, och lever i harmoni med planeten och naturen, med varandra och djuren istället för att förstöra den totalt, som vi gör nu. boken har gjort det lättare för mig att se ondskan utan att bli deprimerad.
boken måste nå dessa människor som kan se och känna sanningen när dom hör eller läser den, dom andra får säga vad dom vill. Jag hoppas verkligen att den här boken sprids, men jag kan tro att sanningen kan vara för mycket information att ta in för människorna
om tex teleportering med tankens kraft och två solar... det låter helt galet för vissa.
men även fast man inte tror så borde man ändå läsa boken och hålla på informationen så att om något händer på jorden som det står skrivet i boken så ser man att boken är sann och man kan då följa tråden som låser upp fler och fler sanningar för dig. men ja, jag tror att den här boken är sanningen, eller jag vet att vissa delar av boken är helt sant, då jag har bevisat det för mig själv då den ena sanningen lett till den andra.

Kina Nordgren:
Boken Sanningen grep tag i mig direkt! Helt plötsligt får jag så många svar på funderingar jag länge haft. Den gör att jag på ett helt nytt sätt förstår mkt mer av vad som händer i världen nu. Ingen bok jag tidigare läst har gett mig SANNINGEN som på detta sätt. Alla borde läsa den då man verkligen känner att den är ÄKTA!

Paula Teileri:
I Sanningen, av Sanat Kumara, berättas för oss om livet och varför vi finns här just nu. Den berättar universums framtid och hur varje människa skapar sin egen värld och framtid. Vi får veta hur vi kan höja vår energinivå och vara med när Jorden blir en andlig planet. I denna bok får människan veta hur det blir, hur det påverkar var och en och att varje människa bestämmer själv genom sin egen vilja vart man hamnar i kommande liv! Det känns tryggt att få veta allt detta! Tycker mycket om boken och studerar innehållet dagli