söndag 18 december 2016

Danske boganmeldelser på Hjertevennerne



Danske boganmeldelser på Hjertevennerne


Ann-Christin Oscarsson:
Nu har jeg læst hele bogen Hjertevennerne, som er en interessant bog. Jeg har set frem imod aftenerne, når jeg skulle i seng, så jeg kunne ligge og læse i bogen Hjertevennerne. At læse den blev en bekræftelse på mine egne indre oplevelser og tanker siden mange år. Sandheden så enkelt og naturligt forklaret. Ville bare sige, at jeg ved, at det du skriver er sandt. TAK.

Bittan Anderson:
Jeg synes bogen er god og det man læser er præcis det alle behøver att høre og forstå. Det handler ikke bare om Jesus, Gud og hvor vi egentlig kommer fra. Bogen har så meget mere at sige, om at vi skal vise kærlighed og medmenneskelighed. Den er en stor hjælp for alle, som arbejder med børn for at udvikle dem til kærlige og hjælpsomme mennesker. De stakler som takker nej til dette har ikke læst bogen, men har forudfattede meninger, og det er trist. Knus til dig, Lizzie - du gør et fantastisk arbejde.

Paula Teileri:
Hjertevennerne er en fin børnebog, som beretter om en let handicappet dreng Ola og hans venner. Bogen fortæller, at kærligheden er Universums livsenergi. Om vi mennesker undgik negative følelser som misundelse, gerrighed med mere og i stedet viste mere kærlighed til hverandre og alt levende på jorden, skulle vi kunne være meget lykkelige. Vi behøver ikke konkurrere og slås for at finde lykken. Slagsmål og krig skaber bare ulykke og ingen vinder til sidst. I stedet for skader vi os selv og andre. Bogen er vældig enkel at læse og forstå. Den er en väldig god lærebog både for voksne og børn. Den vækker spørgsmålet: Hvorfor gør vi livet så kompliceret, når det er vældig enkelt? Alle er sin egen lykkes smed. - Jeg har læst bogen flere gange og føler en enorm lykke over, at jeg har haft den mulighed.

Kina Nordgren:
Jesu børnebog Hjertevennerne er en fantatisk fin og kærlig bog, som alle forældre burde læse for sine børn. Så meget kærlighed til medmenneskene, dyrene og alt andet levende i naturen. Der findes ingen død - alt er et evigt kredsløb. Efter at man har læst denne bog indfinder sig en ro og en vished om, at døden ikke er noget vi skal være bange for - den findes ikke. Jeg kan varmt anbefale bogen Hjertevennerne.

Astrid Ingalill Granbacka:
Jeg elsker virkelig denne vidunderlige bog Hjertevennerne, en lærerig bog som kan læses af både børn og voksne. Den er blid og samtidig meget interessant og frem for alt - vigtig for alle os mennesker at læse. Den indeholder vigtige budskaber og svar på ting man har undret over. Jeg har læst den flere gange og kommer at læse den igen. Bogen er kanaliseret af Lizzie Oxov fra Jesus.

Lillemor Strøm:
Bogen hedder jo Hjertevennerne - og det er præcis, hvad denne bog bliver - en Hjerteven. Det er en dejlig børnebog og fungerer samtidig som en udmærket opvågningsbog for voksne. Børn som er store nok til at læse selv kan berette for sine forældre, hvad den handler om og starte en diskussion om dette, hvilket medfører at de voksne også får kendskab til bogen og kan komme til indsigt sammen med sine børn, som ofte ser mere naturligt på livet end de voksne. Er børnene lidt yngre, er det en bog, som passer udmærket at læse højt for dem og tale om hvad som sker i bogen og på jorden. Tak Jesus.

Anna-Lena Svensson:
Hjertevennerne er den eneste bog, jeg kan anbefale børnene at læse i disse tider. Den beskriver så fint at man skal opføre sig pænt og respektere andre. Børn behøver få at vide, at døden er noget naturligt, og at livet er et evigt kredsløb, som aldrig tager slut. Jeg lærte mig meget af at læse bogen.

Wenche Margrethe Molthon:
Jesu børnebog: Hjertevennerne er en dejlig bog med en fin handling om og til børn. Bogen har et stort budskab til børnene om, at der ikke findes nogen død. Vi lever videre i en anden dimension. Børnene i bogen kommer fra forskellige steder og har inkarneret på jorden, hvor de lærer sig at hjælpe hinanden og respektere alt liv på jorden. De viser, at man kan hjælpe sine medmennesker på forskellige måder. Børnene møder andre væsen, som mange tror er fantasi, men som lever rundt omkring os, selv om de er usynlige endnu. Jeg har læst bogen mere end en gang og anbefaler flere voksne at læse denne bog.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar